Songul1359 39+4 teyim ve 3 4 gündür sidetli kaşıntı oluştu vücudum da ve eller kollar bacaklar sivilce ye benzer biseyler le doldu başına geken varmı sebebi ne olabilir ve nasıl geçer lütfen yardım Cook kötüyüm
minikmucizemmmmmm Songul1359 bende çok kaşınıyorum ama bende sivilce gibi şeyler yok sadece kaşınıyom kaşımaktan delircem uyuyamıyorum😔 kolestaz şüphesi var, tahlil vermiştim daha çıkmadı. İnşallah öyle değildir
Songul1359 -Bal123- benimkine şimdilik kesin olmamakla beraber pupp diye bir hastalık var onu söylediler diğeri içinde test gerekli yarın. Vercem
1woramy Vücutta kuruluk olduğu için bu zamanlarda kaşıntı döküntü şeklinde kendini gösteriyor elinize travazol sürün kaşıntıyı direk bitiriyor elinizi nemlendirin kurumasına izin vermeyin büyük ihtimal egzama olmuş eliniz
Songul1359 Arkadaşlar cevaplar için teşekkürler ama benim çok kötü zaten cildiye ye gitcem yarın ama benim cigerden gelen bişey varmış o testi acilde yaptım ama o değildi sonuç temiz hacamat yaptım yine gecemedi