Merhaba arkadaşlar. 17+6 haftalik hamileyim ikinci gebeliğim. Kasik agrisi bel agrisi ayak agrisi ve vajinada agrim var birde nefes darlığı benim gibi olan varmi bu durum normal mi ? İlk gebelihimde bu kadar ağrım yoktu . Doktora gdicem bu hafta ama bu kadar ağrım olması beni endiselendirdi