Gebeanne45 karışmak istemem ama mama gelince az az da olsa verebilirsin sarılık değeri düşüp de uyumasın bebişin. Ama aynı zamanda da emzirmeye devam et çünkü gelecek sütün. Daha çok yeni doğum yaptın vücudun da buna alışmaya çalışıyor. Bol bol emsin can olsun kan olsun şifa olsun bal kuzuya inşallah. 😘♥️