Duaceren Kızlar 2 gün önce kananam oldu doktor progestan verdi dünden beri kasılmam oluyor bebek sanki 8 aylık kendini kasıyor gibi nefesim kesiliyor normal mi kasılma
Sibella__ Duaceren bebeğin eşi rahimin üstüne tutunması gerekiyor rahim ağzına tutunduğunda orayı kapattığı için kanama oluyormuş, bebeğin eşi aşağıda olabilir, ne durumdasın benim ilk gebeliğimde de böyle başladı erken doğum yapmıştım bir ay içinde 🥺
Edadlgc Bende aynı durumdayım kanamamda var Allah yardımcımız olsun Allah korusun bizi sağlıkla kucağımıza alalım
Duaceren Sibella__ evet bebeğin eşi aşuağda demiştilerdi bana zaten 5 ci ayın sonunda yukarı çıkar genelde bir ay sonra gel bakalım dedi
Sibella__ Naz12- 22. Haftada yaptım ama rahim uzunluğu kısalmıs, sunanda da yine o haftalara yaklaştım tedbirli gidiyorum inşallah bu defa sağ Salim kucağıma alabilirim bebeğimi