Portredekitirtil FDM220 neden hala bekliyorsunuz ki bi kan verin yada test alın ben asla dayanamazdım
FDM220 Solmaz-Papatya bozukluğunu bilmiyorum ama tarihi geçmiş sadece zaten adet olmadım 4. Gün bugün muhtemelen hamileyim kan vercem yarın
1s1e1d1a_ FDM220 benimde yaptığım ilk test böyle çıkmıştı sonra telrarlayinca netlesmisti insAllah vardır 😘
fatmanubaharr FDM220 benim sonucumda bu şekilde oldu silikti 2 tane yaptım ikiside öyleydi kan verdim 1124 küsur beta hcg sonucumdu şuan 6+2 deyim bence pozitif emin olmak için kan verebilirsin
FDM220 fatmanubaharr verdim canım az önce baktım 1707 çıktı benimde 4+5 haftalık gözüküyor uygulama da