EmineSerdar lllllaliyeva korkmayın ama mutlaka hemen doktora gidin ilaç iğne serum fln iyi geliyor ve olabildiğince yatip dinlenin
Fridasrose Zlnn ilk gebeliğimde görmemişlerdi şimdi ikinciye hamileyim rahmimde perde var en başta düşük ihtimali ve erken doğum riski var dediler Şuan 26. Haftadayız ilkinde erken doğum olmadığı için ikincide de olmaz dedi doktorlar inşallah olmaz
Entige Zlnn Benimde rahmim kalp şeklinde 19+6haftlk hamileyim araştırdığmda çok korktum erken doğum riski düşük tehlikesi falan var yazıyorlar doktora sorduğumda biz ne rahimler göŕdük dedi boş ver bi şey olmaz dedi.