Silahimigetiraysel Kızlar adet gecikmesinden 6 gün önce yapılan testi 7 gün önce yaptım yanlış hesaplamayla. Negatif çıktı. Fark eder mi test çöp mü oldu pozitife döner mi
Aysegulgnc Silahimigetiraysel daha adet gününüz gelmemiş ki neden test yapıyorsunuz normalde adet döngünüzun 45 güne tamamlaması gerekiyor keseyi ve kalp atışını görmek için neden bu kadar aceleci davranıyorsunuz anlamıyorum
bastet Silahimigetiraysel Bu soruya neden kimse adam akıllı cevap verememiş ki anlamadım shdjsjsj evet test çöp oldu pozitife dönse bile geçersiz sayılır, testi tekrarlayın lütfen 2 gün sonra 🙏
Nryaydnn Bende 7 gun önce yaptım negatif cikti sonra tekrar test yaptım 5 gun önce pozitif çıktı suan 5 haftalik hamileyim 😊
Silahimigetiraysel Eldgrn adet gecikmesinden 6 gün önce yapılan testler var. Onu 7 gün önce yaptım yanlış hesaplamayla. Fark eder mi? Pozitife döner mi
Nryaydnn İnşallah hayırlı sonuçlar alırsın canım biraz sabir ama maalesef oda bizde yok haklı olarak 😊
Silahimigetiraysel Nryaydnn 1 kaybım var tekrar istiyoruz biraz fazla üzerine düşüyorum sanırım bu konunun
Busakturk Silahimigetiraysel valla ben erken gebelik testini adetim 3 gün gecince yaptım negatif 6 gün gecince yaptım pozitif geçmesini bekleyin
Nryaydnn Silahimigetiraysel benim de aynı şekilde geçen yıl kaybım oldu ama nasip tabiki bazı şeyler bizim dışımızda gelişiyor Rabbim güzel haberler almanı nasip etsin canım