Kizlar 33 haftalık hamileyim artik hiç rahat oturamıyorum mideme cok baskı oluyo artık nefesim daralıyor içim sıkışıyo sanki anca uzanınca rahat ediyorum biraz
Gebelikte normal diye duydum bunların olması ama sanki daha erken gibi geliyor. Hiç rahat değilim yemekte yiyemiyorum baskıdan dolayı
Bu haftalarda normal mi sizde durumlar nasıl