Dilli61 biz henuz 29+3 haftaligiz bende prima aldim iki paket ama sonra yorumlari felan okuyunca sleppye dondum bebegim dogmadi daha denemedigim icin bisey diyemiyorum ama yakinim herkes sleppy ve molfix kullaniyor iki bezdende memnunlar prima cok pisik yapiyormus birde herkesin dedigi gibi pahali bez her zaman iyi olcak diye birsey yok malesef onemli olan bebislerimizin sagligi 🤗