Asistan-mom Htc66 38/39 hafta arası alınıyor bir aksilik olmadığı sürece Dr 39/40 haftayı beklemiyor İki ve üçuncu sezeryanimi 38+3 38+4 Haftada oldm
hulya1406 Htc66 benim ilk kızım sezeryandı 39+5 te doğdu.Şimdi 2.ye hamileyim geçen hafta sorduğumda 39 da alıyoruz dedi şehir hastanesinde doktor.