Sema_28 umudunu kaybetme benimde 3. Denemede tuttu ikinci trimestirdayız şimdi zorlu bi süreç halada zorluklarla devam ediyor ama kucağıma alınca herşeyi unuturum yeterli sağlıkla doğsun inşlh seninde tutar canım gönlünü ferah tut dua et ve kafana takma en önemli psikolojidir Rabbım isteyen çabalayan herkese nasip etsin