Sehriban__ Ben ilk kızımda hamileliğimi öğrendiğim andan itibaren hiçbir yerde asansör kullanmadım. Hep merdivenden çıkıp indim. Kaçıncı kat olursa olsun. Son 3 ayda evde pilates topunu koltuk niyetine kullandım. Çok şükür çok kolay bir doğumum oldu. Şu an yine hamileyim, Allahın izniyle bu doğumumda kolay olur inşallah🤲🏻🌸