Merhaba kızlar,
Geri sayıma göre 50 günüm kaldı, ben 10 kg almış durumdayım. Herkes son aylarda istemesen de kilo alınıyor diyor ama benim aklım şimdi başıma geldiğinden biraz dikkat etsem 50 gün boyunca kârdır diye düşünüyorum. Yoksa gerçekten faydasız mı? Eğer faydalıysa da nelere dikkat ettiniz beslenmede acaba çünkü tartıdaki bu kilo beni bayağı üzüyor. :(