Nurkoylms Kizlar 6 haftalik gebrlik beta degeri kac olmali 41 bin cikti benim cok yuksek degilmi bi sikinti yoktur insallah sizlerin o haftada kac cikmisti beta degerleri
Aslan10 Nurkoylms yok canım doğru sıkıntı yok aynı zamanda vermiştim 40 bin çıkmıştı normal 2 günde 1 2 katına çıkıyor o yüzden sana çok geliyor şuan etsen daha fazla çıkar korkma
Asistan-mom Nurkoylms sorun yok canım çok güzel artmış değerlerin benimki de öyleydi Cogulla betanin alakası yok bunu burda kaç kez yazmisimdir İkiz ucuz sadece USG ile tespit edilir Benim 5 haftada 6400 du birkaç gün sonra 15 bin oldu senin haftanda 30/40 bindi Bu şekilde artması sağlıklı bı gebelik olduğu anlamına geliyor
AsyaCngz55 Nurkoylms değerler böyle bir şey ifade etmiyor ki betanın tek önemi kesede bebek gözükene kadar 48 saatte bir düzenli artıp artmadığı 2 kadına çıkması gerekiyor 2 günde. Yani sayı düşük veya yüksek hiç önemli değil artış önemli
Asistan-mom dexter cogul gebelikler sadece USG ile tespit edilir kan tahlilinde yüksek dahi olsa cogulla alakası yoktur
Nurkoylms Aslan10 anladim camim brnde sali gunu gudecegim doktora sizin bebis iyi dimi kac haftalik suanda
Aslan10 Nurkoylms 7 + 1 deyiz şuan durumu iyiymiş kalp atışını bile duyduk biz inşallah bakalım yarın da görüş günü
Nurkoylms Asistan-mom anladim camim bakalim artik sali gunu ramdevum var zaten cogul olmasini istemiyorum ya maddi manevi ama hayirlisi olsun herseyin
Aytekinnn Nurkoylms bende 5+1 haftalıkta 11 bin üzeriydi. 1 hafta önden gidiyordu , 7 haftalık sayılırdı. Şükür iyiyiz. Bir sorun olmaz bence.
Aytekinnn Nurkoylms betahcg değerini öğrendiğim gün kalp atışını da duydum, keseni de bebeği de gördüm canım. Yani 5+1 haftalıkken. Hcg değeri çok olunca daha çabuk görmek mümkün bebeği, kalp atışını, keseyi.