bastet Hayrnnisaors97 Ben de 19 oldum ve hala cinsiyeti öğrenemedim😅😅😅 20+4 te detaylı ultrasona gircem o zaman öğrenirim diye umuyorum 😂 Benim de ara ara bel ağrım oluyo onun dışındaaa göbüş aldı başını gidiyo vallaaa
Minik1Civciv Hayrnnisaors97 18+1 bel ağrısı çok çekiyorum. Sabahları mide bulantısı hala var. Cinsiyetimiz erkek . Şimdiden uyuyamıyorum valla.
BurcuArya35 Hayrnnisaors97 ben 18+0 dayim göbeğim baya belirgin 2. Gebeliğim canm cinsiyetimiz kız fetal DNA yaptirdim o şekilde öğrendim bende canm 14+5 te gitmiştim enson ultrasona göstermemişti bacaklarını kapatmıştı 🥰
soulmate35 bastet ayy maşallah ne güzel göbüşünüz belirmiş bayaa ben de 19+3 ama bu kadar belirgin değil henüz 😂 sanırım iç karnım geniş🤷🏻♀️
Hayrnnisaors97 bastet Ayy çok tatliş bi göbüş ya yerim sağlıklı sıhhatli olsunlar da napalım detaylı da öğreniriz 😃
Yasomia bastet Merhaba goatermedimi acaba, benim yuzustu duruyor bacagini da acmiyor poziyonundan dolayi kiz dedi. Kiza alistirdim kendimi degismez umarim 17 haftaym bu arada 😬 Size hic tahminde bulundumu 😬
bastet soulmate35 İç karnınız geniş olabilir, bebekler sağlıklı olsun da göbüş az olsun çok olsun hiç önemli değil 🌺🙏
soulmate35 bastet evet canım aynen öyle bizim de 7 haziranda detaylımız var biraz tedirgin, heyecanlı vee sabırsızım günler geçmiyor sanki Allahtan biz cinsiyeti öğrendikk 16. haftada 🥲
Hayrnnisaors97 Minik1Civciv erkek bebiş Karnı belli oluyor ya Allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin 🥰❤️
bastet Yasomia Hic tahmin yok maalesef :( ben en son 12 haftalıkken ultrasona girdim ikili test için, bi de 20. Haftada detaylıya gircem onu bekliyorum girebilseydim belki gösterirdi öğrenirdim o yüzden bilmiyorum 🤷🏼♀️
Hayrnnisaors97 BurcuArya35 benim göbüş de geçen haftayla beraber iyice belirgin olmaya başladı hareketleri hissettim çok şükür ☺️ biz 20. Haftada öğreneceğiz nasipse tabi 😅
Gamzeeeeeeeee Bizde 19 haftalık olduk 14 haftalıkken kızım olacağını öğrendim yarın ayrıntılımız var göbeğim baya belirginleşti 2.çocuk olduğu için sanırım ilkinde bu kadar değildi