Merhaba kızlar 34. Haftadayim bebeğimin hareketlerini aşırı aşırı hissetmiyorum yani hissediyorum ama başkaları gibi değil başkalarının bebekleri kıpır kıpır ben sadece gece hissediyorum gün içinde çok hareket etmiyor acaba ben mi abartıyorum bu durumu yaşayan varmi 😑