senaacik Kızlar merhaba az önce çamaşırımda beyaz akıntıyla birlikte biraz kan gördüm ama sildiğimde bir şey yoktu elimle falan da baktım sadece beyaz akıntı vardı normal midir 26 haftalığım ilk kez oldu
SinemAkyldz_ senaacik doktora git bence bende de olmuştu 31. Haftada ve açılmalarim ve sancilarim çıktı serumlarla ignelerle durdurdular inşallah bir şey yoktur ama sen önlem amaçlı git bence
minikoannesi123 senaacik gebeligin hangi döneminde olunursa olunsun kanama onemsenecek bir şeydir demişti doktorum. Doktorunuz ile iletisime geçip hastaneye gidin