Emii988
Ben de sormuştum bu soruyu. Sağ olsun bi arkadaş şöyle güzel bi açıklamada bulunmuş belki size de faydası olur 🌸
travel = 3 şekle giriyor
1 süper şeklinde yatak oluyor yenidoğan için çok iyi.
2 istersen reflü pozisyona getirip kafa kısmını kaldırıyorsun .
3 ise bebeği oturur pozisyona getirebiliyorsun .
Görünüş çok hantal ve araba bagajlarına genelde sığmaz küçük hali bile büyük.
Kabin boy ise tek elle açılır kapanabilir yenidoğan bebeklere uygun olmadığı için puset kullanılır ilk 6 ay sonra puseti çıkarıp kullanılır .
Baston ise bebekler bebeklikten çıkıp çocuk olduklarında yani ayaklandığında alınması gereken araba hem hafif hemde heryere sığıyor çocuklar ne sürekli yürümek ister nede sürekli bebek arabasında oturmak iste oyüzden baston alınır🌸