reinamm zorunlu sezeryan olmam gerekir diye çok korkuyorum ben de. İlk doğumum olacak. 36.haftadayim bebek daha dönmedi bu beni korkuttu. Sanırım ben de ağlama krizine girerim 😮 tavsiyeniz var mı? ilk doğum sezeryan ikinci normal kabul ediyorlar mı onu anlayamadım bir de.