ben de devlet hastanesine gitmek zorunda kaldım 🙈 kötü yanı, çok kalabalık. randevu alamıyorsun. sabahtan öğlene ya da öğlenden akşama kadar bekliyorsun.. en beğendiğim doktor barış çıplak.
doğum yakın değilse çalık hastanesinde şeyma çolak hocayı öneririm