Merve68681 sakın stres yapma, bebeğinin midesi şuanda minicik, az geliyor diyede korkma, tam bestlak damla yazmaya gelmiştim arkadaş yazmış sağolsun 🥰 bol bol dut, incir tüketmeni tavsiye ederim, kayısı kompostosu çok iyi geliyor, bol su tüketmeyide ihmal etme, inşallah sütün hemen gelecektir ☺️ geceleri uyurkende sıcak su torbası yapıp sarılarak uyu hem mastitini önler hemde süt kanallarını rahatlatır, ılık duşta çok iyi geliyor, duştayken göğüse masaj yapmak felan. Birde hastanede bebek hemşiresi bize sağım önermişti, bebek emmemiş olsa bile 2 saatte bir düzenli sağım yapın demişti, süt kanallarını uyarın sakın vazgeçmeyin demişti, inşallah yazdıklarım sizede iyi gelir 🌸