Nur42 Daha küçük olduğu için hareket etsede bazen anneler hissetmemiş ne de olsa hareketleri çok kuvvetli değil ben 25 haftalik hamileyim geçen günlerde bende 3 gün hissetmedim hissettigindede çok az şehri ne gibi hissettim ama kontrolü ne gittiğinde gayet sağlıklı dedi doktor o yüzden çok telaş yapmayın bende yapmıştım ama herkez 30. haftalarda sizi unutmayacak diyorlar ama gorucegiz
Nur42 Inşallah bir şey yoktur içiniz rahat edecekse bir sağlık ocağına gidip kalp atışlarını dinlayebilirsiniz