Melike_21 Şimdi ben 23 haftalık hamileyim uygulamaya göre 24 Eylül doğum oluyo ben hesaplandığımda Eylül e gelince dokuz ayı geçiyor nasıl oluyor şimdi bir hafta sonra 6 aylık hamile olmuyor muyum?
cokkasmabeabi Melike_21 ben güne göre hesaplıyorum. Bugün 21+3 (150 günlük) 5. Aya girmiş saydım kendimi 😅
Catsofmom Melike_21 kuzum olduğun ayı böl 4 e çıkar. Başka bir hesaplamaya ihtiyacın yok 🤣 bebemin ebesi böyle hesapla dedi kafam rahat artık
Bereket_4153 Canım şimdi şöyle kimi ay 31 kimi ay 28 falan çekiyor yaa 4 hafta 28 gün yapıyor o yüzden bebeğin 1 aylık olabilmesi için 4 hafta 3 günlük olması lazim o yüzden ay atiyor