Gebe_hanim merhaba canım bende aynı şikayetle gittim suyumun patladığını öğrendim doktorum hemen yatış verdi tutabileceğimiz.kadar tutarız dedi ama 2.gunde bebeğim 28+5 te doğdu malesef 3 hafta önce şuan da 3 haftadır kuvozdeyiz lütfen ihmal etmeyip hemen doktora gidin doktor suyun iyi dese bile siz kontrol etmesini isteyin çünkü bana suyun bol bol var problem yok dedi hocam yinede siz bakın benden bişey geliyo sürekli ve çok kasintim var dedim doktorda bakınca şoka girmişti ve 2.gunde suyum komple bitmişti bebekten kalp atışını zor aliyoduk Allah korusun bişey olma riskine karşı hemen gitmeni tavsiye ederim