Pemberuya aynı haftada sayılırız. Haftada bir kesin kusuyorum 😂 özellikle çamaşır suyu ile bie şey yaptıysam o gün mutlaka kusuyorum.
Ağrı da normal. Bebek büyüdü bayağı, vücut alışmaya çalışıyor hala. Biraz sporla desteklerseniz ağrılarınız azalacaktır. Bir de magnezyum desteği de biraz rahatlatmıştı beni.
Bir de bunlar bu kadar hareketli olduğu son haftalar muhtemelen, yeri iyice daralacak, hareket edemeyecek bundan sonra 😂
Yine de içiniz rahat edecekse bir doktora görünün.