denizzz3509 37+6 da ilk kez çatı muayenem yapıldı bugün. Çatı muayenesinden sonra doğumu hızlanan var mı kizlar aranızda ben artık gelsin istiyorum da 😀
beyzacmvrc denizzz3509 36+2 de çatı muayenesi oldum ben kanama falan da olmadı bişey olmadı yani 37+1 oldum
hunilimom denizzz3509 39+2 de oldum 39+6 da doğum oldu 4 gün vardı arada buyukde 39 da oldum 41+2 de doğurdum
denizzz3509 Bende çok çekinerek gittim ilk başta acıdı gibi oldu aslinda acımaktan ziyade kendimi biraz kastım 2 3 dk bile sürmüyor açıkçası çok abartılacak bir şey değilmiş onu anladım 😀
Bernasnli denizzz3509 He tamam yukarıda arkadaş doğumdan daha çok korkuyorum deyince bilmediğimiz birşey mi var sandım 😂
AlyaLinaaa Bernasnli İlk gebeliğim doktorum bugün diğer kontrolde çatı muayenesi yapıcam dedi o yüzden tedirginim 🥲🤭
Nihaann Benimde 4 gün oluyor çatı muayenesi olalı. Canım hiç tatlı değildir ama canım çok yandı 3 cm açılmam varmış belki o yüzden bilemiyorum. Muayeneden bir gün sonra nişanım geldi,akıntım baya arttı ama bakalım hala bekliyoruz.
Narinsuu denizzz3509 38+2 yım iki gün önce oldum tık yok ben de bebek gelsin istyrm çünkü iri bebeğim 😣
Edaaa1 bende bugün oldum çok korkuyordum ama inanın hiçbir şey değil çok basit anlık bir şey rahat olun
Bernasnli AlyaLinaaa korkutma boşuna kendini korktukça kendini sıkarsın kasların gerilir daha çok canın yanar rahat ol birşey olmaz sadece eliyle bakıyormuş
pnar8007 AlyaLinaaa inanın doktordan doktora değişiyor 39+3 günlük dü doğuma girdiğimde normal istiyordum ebe çok alttan baktı açılma varmı diye çatı muayenesi canımı çok yaktı çok kanamam oldu acil o gün sezeryana aldılar