Kızlar bugün ve dün nst ye bağlandım ara ara bebeğimin kalbi 185 170 175 oluyo du cihazda o sıralarda ötüyordu yanımda da bi kadın vardı onun hiç bu şekilde olmadı doktor bişey demedi kalp atımı hızıyla ilgili haftaya çağırdı erken doğum riskim baslamıstı ondan giriyordum bu yükseklik kötü bişey mi uzun ve karışık oldu inş anlatabilmişimdir ya 😔