acemii_annee kızlar şuan 14. haftamdayım. aşırı yoğun beyaz akıntım oluyor. hergün iç kıyafetimi değiştiriyorum. beyaz akıntıyla birlikte sanki çok ıslanıyor da. su dökülmüş gibi oluyor. korkmam gereken bir durum mu
-Gr- acemii_annee buyuk ihtimal mantar olmussun doktoruna soyle sirkeli suyla silebilirsin birde rahatlatiyor
Zeyno19 acemii_annee bende 21 haftalik hamileyim senin gibi islaniyorum hatta dün bende sormustum.bugun detayli ultrasonum vardi cok sukurki bebegin suyu iyi dedi mantar veya enfeksiyon varsa o yapiyor demekki bendede mantar var
Zeyno19 acemii_annee erken haftalarda suyu gelenlerde oluyo dedigin gibi oyuzden sen her ihtimale karsi bi muayene ol ama korkma cogu zamam dusundugumuz gibi olmuyo yuksek ihtimal enfeksiyondandir ama enfeksiyondan bile olsa tedavini ol cunku enfeksiyonda erken su gelmesine sebep oluyo