damlaisababygirl Hepinize iyi akşamlar iyi forumlar hanımlar. Ben yeni evliyim. Eşim ilk çocuk yapmak istediğinde ben istemediğim için ertesi gün hapı kullanmıştım. Sonrasında defalarca kez korunmasız birlikte olduk. Adetim nerdeyse 1 aydır hiç olmuyor. Normalde regli günü gününe başlayan biten bir insanım. Testler yukardan aşağıya doğru bu şekilde. İlk test 24 gün önceye ait. İlk silik çizgi çıkan yukardan 5. sırada olan test de 5 gün önceye ait. En alttaki testi de bugün yaptım. Sizce ben hamile miyim? https://dosya.hizliresim.com/ntBsbmSadz4aOpS/preview
Zehra_25x damlaisababygirl gozun aydin canim hamilesin kan ver hem iyice emin ol hemde kac haftaliksn ogrenmis olrsn🌼
Okaliptus damlaisababygirl görünüşe göre hamilesin canım. Beklenen adet tarihinden bir iki gün sonra gidip kan vermeni öneririm o zaman net değerler çıkar
Furelcag Bence hamilesin, yaptığın testler erken gebelik testleri. Kaset testte hemen çıkmaz. Oğlumu öğrendiğimde aynı testten yapmıştım ve silik çizgi çıkmıştı sende de var yarın gidip kan verirsen daha iyi öğrenmiş olursun. Hayırlı olsum 🫠