Zynpkn Merhabalar, antibiyotik kullanan var mı gebelikte, benim crp çok yüksek çıktı ve hastayımda 2 doktor birden antibiyotik verdi sadece merak ettim benim gibi hasta olan oldu mu hiç
Oznurckr Zynpkn bende kullandım klomaks diye bi antibiyotik, bogaz iltihabı seklinde gribim vardı hamilelere özel antibiyotikler var veriliyor
bombshell Zynpkn ben diş iltihaplanması yüzünden 3 kutu antibiyotik kullandım hamileliğimin başında. Evet enfeksiyon bebeğe çok daha büyük risk. Doktorunuz önerdiyse kullanın, aksatmayın. Geçmiş olsun🙏🏻
kadertugrul7 Zynpkn benim idrar yolu enfeksiyonum yüksek çıkmıştı antibiyotik verdi kullandim hamilelik döneminde kullanilabilie yazıyordu içindeki kagittada