Sevinncccc Kızlar 22+1 deyiz ve iki gündür geçmeyen ishalim var . Dün doktora gittim kanımda enfeksiyon çıktı antibiyotik ve toz verdi benim gibi aynı durumda olan var mı
-Nazlican35- Sevinncccc ya galıba bu ısal salgın bnım 1 haftayı buluyor hala ısalım bişi yok şükür ama rahatsız edıcı karnım zaten çok siş sorun yaşıyorum vallahi
DREAMSWOMEN Bende 34 haftalık geleyim 20 gündür ishalim. Ve denemedigim yol kalmadı. Geçmiyor gecmiyor
Esrassoysal DREAMSWOMEN ishalinz nasıl geçti. Ben de 2 haftadır ishalim. Bebeğe zararı var mıdır. Korkuyorum. 35 haftalık hamileyim. Doktor randevuma 4 gün var.
DREAMSWOMEN Esrassoysal benim denemediğin yol yok geçmedi yarın sabah randevum var sorucam doktora sorduğumda sanada soylerim ne dediğini ama benim mesleğim hemşirelik bildiğim kadarıyla bir zararı yok ama yinede sorucam
Sevinncccc DREAMSWOMEN Bence bi doktora görünün derim çünkü benim doktorum iyiki gelmişsin dedi gebelikte ishal iyi bi durum değilmiş erken doğum habercisi bile olabilir dedi benim çok şükür geçti . Doktorumun verdiği antibiyotiği kullandım sadece
Esrassoysal DREAMSWOMEN Doktor zararı yok dedi. Bebekte gayet iyiydi. Çok şükür yaa. Son 27. Suyu bol iç dedi. Bol yürüyüş yap dedi.