Bizim ilk denemede tuttu, hatta yumurtlama günü mü değil mi bilmiyordum bile. Regl im çok düzenliydi ve pcos um yok. Sigara kullanıyorum ve 90 kilo üzeriyim diye kesinlikle tedavisiz olmaz diyordum. Olmaz ama bir deneyelim bakalım dedim. Çok şükür Rabbim aratmadı. Şimdi 7+3 üz. Stres yapmayın yumurtlama gününü takip edin bu lar en önemli 2 faktör diyor herkes. İnşallah en kısa sürede müjdeli haberi bizimle paylaşırsınız 😊