Kızlar merhaba ben en son 7 mayısta adet oldum. 20 sinde kan testi verdim. 1.20 çıktı. Bu hafta da perşembe verdim. Onda da 2.30 çıktı. Ama 2.30 çıktığın da daha adetime 10 gün vardı. Belirtiler bariz belli. 21’inde çatlamam oldu. Bana bi yardımcı olur musunuz. Bugün meme uclarım da böyle sızlama oluyor. Geçen bir ağrı girdi sağ tarafıma böyle biri etimden ip çeker gibi. Yaklaşık 20 dakika sürdü. O yapışkan beyaz alıntı çok oluyor.