Cerennn_ 30+5 haftadayıZ bebeğim 2-3 güne bir sanırım karnımda hıçkırıyor. Eşit aralıklarla pıt pıt kafasının olduğu taraf hareket ediyor. Sizlerde hissediyormusunuz 2-3 güne bir olması normal midir
Zehra_25x Cerennn_ evet 31 haftalik bnmkide hickiriyor ama hergun degil arada bi oda cok kisa suruyor.
AyFa1608 Cerennn_ bebeğin hıçkırması çok güzel bişey. Büyüdüğü geliştiği ve sağlıklı olduğunu gösterir demişti doktorum. Hissetmesi de çok güzel bi duygu çok tatlı oluyor😅 kızım doğdu hala bayılıyorum hıçkırığına, bi de sinirlenip ağlıyor o daha da tatlı😅
gozkarag Cerennn_ hıçkırır kuzum valla benimkide uzun sürüyo. 33+2 olduk. Hıçkırması ciğerleri açısından iyiymiş okudum çok korkma hiç ❤️
Bet1 Cerennn_ her gün 2 3 kere oluyor sanırım özellikle ben bir şey yiyip içtikten sonra oluyor şu an da da oluyor mesela süt içip uzandım oda başladı hickirmaya 😂 doğunca da hickiriyorlar aynı bu şekilde ilk oğlumdan biliyorum 💙 32+5 im bende
Gunayfatma20 Aynen benim de 38 . Patatesanne aynen benim de şükür hicbir sorunumuz yok onun dısında o yuzden muza yüklendim ben suan
Bet1 Cerennn_ evet doğunca da emdikden sonra başlıyorlar hickirmaya zaten 🥰midesi genisliyor kursagi büyüyor derler genelde