Bal1234 inşallah ya inşallah bebeklerimize de bize de şifa olur. Zamanında sağlıkla alırız bebeklerimizi kucağımıza. Ne zormuş anne olmak gerçekten daha doğmadan hayatınızı değiştiriyolar ve çılgın gibi bunu seve seve yapıyoruz enteresan😅 maşallah 28 hafta çok iyi. Biz de görürüz inşallah o haftaları🤲🏻🤲🏻