AAd Merhaba güzel anneler, süt sağma makinalarından lansinoh ve avent arasında gidip geliyorum, acaba önerileriniz nelerdir kullananlar alanlar ne düşünüyorsunuz 💜
Gizzgzz AAd evet ama ameda daha düşük fiyatlı ve çekimi ef sa neee hastane tipi gibi çekiyor bende ameda fınesse var
babysevgi AAd suan blmiyorum ben 3 sene önce aldım ilk kızımda bunda da kullanıcam tabi 3 sene önce de 1000 gibi bişey ödemiştim
kelebekucusu Bunların fiyatı ortalama nedir acaba? Kivi marka kullanıp memnun kalan var mı o daha uygun fiyatlı çünkü bu kadar para vermek gerekli mi ki
Sevval0308 kelebekucusu tek göğüs kiwi aldım bakalım nasıl olacak yorumlar cok iyiydi tabi fiyatta oyle
Lavantakokusu64 AAd 6 sene önce Lansinoh teklı olandan almıştım çok memnunum ikinci doğumum da da kullandım. Çekimi felan gayet iyi
cokkasmabeabi AAd kızımda gerek olmadı. Oğlumda kuvezde olduğu için arkadaşım lansinoh çiftli elektrikli verdi. İkili ve elektrikli olması açıkçası bana daha kolay geldi ayrı ayrı beklemenize de gerek yok kendiniz uğraşmaya da. Fiyatlar ucmustur tabi 🥲
kelebekucusu Sevval0308 ben de onu düşünüyorum diğerlerinin fiyatları çok fazla çünkü inşallah memnun kalırsınız boz 19+6yoz siz kaçıncı haftadasinjz
mrvsyma Bende hem lansinoh hem avent var. İkisindende memnunum ama seçim yapacak olursam lansinoh derdim