Zelihabin Kizlar şuan 36 haftaligiz yaklasik 1 haftadır sol kalçamda yürürken otururken ağrı oluyo bu durumu yaşayan oldumu acaba
Golge98 Zelihabin doktora gitmedim çünkü geçiyor yürüyüş yapıyorum ağrım olduğunda devam etseydi doktora mesaj atacaktım ama geçti çok şükür