esmerella37 12 gun geciktim hala gelen yok goguslerim bi agrıyor heh olucam diyom gene gidiyo hastaneye de gittim adet sokturucu de vermedi nasıl doktorsa adet olsam ozelden randevu alıcam cocuk istiyorjm diye bakalım orası ne yapıcak acaba bana
mother2 esmerella37 canim benim bu gebeligimde 12 gun fecti sokutucu kullanirken hamile oldugumu ogrendim ve 12 gun once yoktu biliyormusun simdi 15 haftalik cok sukur
Kirmizibasliklikizzzzz Asistan-mom arkadaş 3 gün önce doktora gitmişti zaten ama negatif çıkmıştı sonucu
Asistan-mom Kirmizibasliklikizzzzz en son adeti nedir acaba Geç döllenme vs olmuşsa da kanda hemen çıkmayabilir
Kartanesiii_ esmerella37 adet söktürücü fln sakın içme kuzenim de aynı şekilde adet olmadı ama kanda negatifti geç döllenme olmuş adet söktürücü içti düşük yaptı biraz bekle
ciceklianne esmerella37 ben de yaptırdım negatifti söktürücü verdi bitirdim yine adet olamadım. Yine test yaptırdım. O zaman pozitif cikti
Asistan-mom esmerella37 anladım O zaman Dr gidip söyleyin ama şöyle bi ihtimaliniz de olablir Farzedelim ki adete doğru gebe kaldınız. Şuan 15 günlük oluyor küçük olursa da negatif olabilir testler Veya kesin bişey yok o zaman sizinki stresden kaynaklaniyordur Veya herhangi bi kist var mı baktirdiniz mi
Violetaa Canım bende hala adet olmadım . En son 7 Nisanda oldum 😄 doktora da gitmedim . Test de 5 gündür yapmıyorum saldım gittim artık . Doktora gidicemtim ama işim çıktı gidemedim . Artık ne zaman olucam belirsiz . Bakalım
esmerella37 Violetaa ay insallah olmzsın ben bi adet olsamda ozele gidicem devlet drek asılama dedi ben klomen veya femara kullanmk istiyorum sadece ilk deneme
Violetaa @esmerella37 2 yıldır evliyim nerdeyse ilk defa adetim gecikti . İnofolic ilacı tüketiyorum . Adet olursam bende 3 . Günü doktoruma gidicem testler yapacakmış ne testi bilmiyorum eşimden de sperm testi istedi . Hayırlısı bakalım . Belkide hamileyim amannn bakalım 😫😫
esmerella37 Violetaa ayy insallah cnm benmde esimin sperm testini istedi yaptırdık ama baslatmadı klomene direk asılama dedi ben asılama istemiyorum 🥹