MerveSoner45 ilk gebeliğimde çıktı diyetle bir ay içinde kontrol altına aldım endokrin uzmanı insüline bile gerek yok dedi diyetle gebeliğimi sıkıntı olmadan tamamladım bende gebelik sonrası da şeker çıkmadı hamurişi ve şekerli yiyeceklerden uzak durmaya çalılın sağlıklı beslenince hemen kontrol altına alınıyor sıkmayın canınızı ❤️