En son 16 Nisan da adet görmeye başladım ama adet düzenim son aylarda yoktu hatta son ay 2 ay arayla geldi dr mevsimsel olduğunu söyledi herhangi bir sorun yok dedi. Bu ay korunmayı bıraktım silik çizgi test gördüm hafta başı bugün hastaneye kan verdim beta hcg 22 çıkmış perşembe günü de hafif lekelenmemek olmuştu yerleşme kanaması diye düşündüm ama bugün de hafif kanama gibi lekelenme var ve düşük beta hcg beni çok düşündürdü. 1 kızım var 3,5 yaşında geçen yıl kese gözüktü kalp atışı olmadığı için kürtaj yaptılar bu da öyle olacak diye korkuyorum durum da çok iyi gözükmüyor