Güzel anneler ben 22. Haftaya giriş yaptım. Ama özellikle bu aralar çok sinirliyim. Yani gereksiz yere her şeye sinirleniyorum. Telefonum çalıyor üüfff niye arıyor simdi diye buna bile sinirleniyorum . Yürüyen bir sinir bombası gibiyim . Sizler ne durumdasınız? Yani böyle gereksiz sinir agresiflik var mı sizde de , yoksa bu acaba bende mi var bir tek 😄