Elvira_aa merhabalar 3 mayista sezeryan oldum ertesi gun normal bir sekilde hayatima devam ettim, bol sivi tuketimi onemli ve filtre kahve icmenizi oneririm hem size verilen spinal anestezinin etkisini azaltiyor hemde iyi geliyor. Ben odanin icinde yuruyus yaptim ve ilik banyo yaptim ertesi gun iyi geldi gercekten de :) korse kullanmadim zaten kanaman vs oluyor bir de ben genel olarak cok dar seyleri sevmedigim icin takmadim acikcasi :) sut konusu herkese ozel kimisinin hemen gelir kimisinin gelmez, ben sut artirici caylardan ictim hastane de e bebekte satiliyor teneke seklinde elmali cilekli vs tadi da guzel eve gecince de mamsell urununun sut artirici cayi var lactamil markasinin da var her gun hala duzenli olarak iciyorum tavsiye ederim :) butun bunlari geciyorum 9 aydir heyecanla bekledigin bebegine kavusmus olucaksin onu opup koklayacaksin inan ameliyattan cikinca ona bakmaktan sevmekten pek kendini dusunmeyeceksin an’da kalmaya calis yasadigin zamanin tadini cikar :)