2cocuk2kopek Kızlar merhaba 11+1 hamileyim gün içinde yemek yedikten sonra karın bölgemde şişlik oluyor ve ağrı yapıyor uzanınca geçiyor kalkınca yine aynı. Bu durumu yaşayan var mı?
Selim_Alparslan 2cocuk2kopek ilk haftalar olabiliyor canım karnın geriliyor bebek ve rahim büyüdüğü için 22 haftalığım hala oluyor bendede
Ecemnesli Bende az önce aynı şekilde konu açtım 9 haftaligim bende 2 gündür aşırı derece de karnım şişiyor çatlayacak gibi açım ama bişey yemeğe korkuyorum artik
2cocuk2kopek Ecemnesli Bende de bugün başladı bilemedim ilk hamileliğim tedirgin oldum. Sizlerden de fikir almak istedim