Kızlar 38+1deyim iki gündür bebeğimin hareketlerinde azalma var gibi hissediyorum. Askında özelde doğum paketim var ama geçen hafta kontrole gitti herşey yolundaydı. Son bir muayene hakkım kaldığı için onu da şimdi kullanmak istemiyorum. Devlet hastanesine acilden girsem bakarlar mı hemen daha önce hiç gitmedim devlet hastanesine