Benimde sancılarım çoktu bana da erken doğum dedi ama açılma falan yoktu bende eğer beni dinlersen açılman yoksa ve sancın yoksa sakın yönelme böyle bişeye.. haa sancıların artar dayanılmaz olur açılman olur mecbur kalırsın bişey diyemem. Fakat ben olsam bu durumda düşünmem bile