Semra08 Gulsed1 ben vajinismus için tedavi gördüm . Atlattım hamile kaldım ve de normal doğum yaptım çok şükür 🤲🏻
Gulsed1 B-et1 Bende Şuan 18 haftalık gebeyim Bi kaç doktorla görüştük iyileşmeden hamile kaldığım için normal doğum yapamayacağımı söylediler Sizin doktorunuz bu konuda ne diyor
alparslansmother Gulsed1 ben temmuzda evlendim ekimde hamile oldugumu ogrendim ama her zaman iliskiden korktum ilk gunum balayim hastanede gecti hatta benden o kadar kan geldiki et parçaları dokuldu hatta beni ameliyat ettiler sirtimdan igne vuruldum dikis atildi oraya bir gece hastanede yattim kanama anca serumlarla ilaclarla durdu normal dogum yapmak istedigimi soyledim daha cati muayenesi olmadım yeniden kanama olmasindan korkuyorum doktora sali gunu gidecegim daha bu zaman kadar boyle bir sey yasadigimdan bahsetmemiştim cati muayenesi yapacagi zaman soylerim diye dusundum cayi muayene esnasinda bile kanayacagini dusunuyorum ben haa iliskiden korkuyorum sali gunu anlatacağım doktora bakalım ne diycek zaten o gunden sonra kanamam olmadi iliskiye girdigimde ama ilk korkuyorum sonra alışıyorum korkuyorum yapma falan oluyorum kendimi çekiyorum sonra alışıyorum 38. Haftada alacak kolestaz ciktigi icin zaten ama riskim kalmadi kaşınmam gecti yinede 40 haftayi doldurmuyoruz dedi doktor suan 36+4 haftayım
B-et1 Gulsed1 Allah Allah ilk defa duyuyorum yani söyle diyim benim korkum hiç kalmadı ki ben de normal doğum düşünüyorum doktorum her şey yolunda dedi. Doktorun bu şekilde olumsuz konuşması bile insanı negatif etkiler ve kafada zaten ben normal doğum yapamam fikri olur. Çok saçma bence
Mediha99 Kızlar ben de de var sanırım evlendim 3-4 gün ilişkiye girmedim kaçtım korktum çok denedim olmadı sonunda yaptık herhalde dedim kan gelmediği için bilemedik ikimiz de ama kocam çok anlayışlıydi çok yardımcı oldu sonra doktora gittik 1 hafta sonra baktı muayene de doktor ilişki gerçekleşmiş dedi zaten ilk birliktelik te oldu bebeiiişşş 25 haftalığız ilk 5 ay ilişkiye girmedik huuuhh falan demiştim sonra kocam deneyelim dedi ben kaçıyorum hep itiyorum falan çok acıyor hâlâ hiç zevk alamıyorum hep ağrıdan acıdan ağlıyorum normal değil bunlar değil mi doktora söylesem ne der tedavisi var mıdır böyle oluyorum ya normal doğum istiyorum ama hiç korkmuyorum yani hiç düşünmüyorum doğumu Allah yardım eder diye bana da birisi bir şey desin akıl verin 😩😩
Gulsed1 Mediha99 Ben hamile kaldıgımdan beri ilişkiye giremıyorum ancak doğum gerçekleşip tekrar tedavi gördükten sonra
Tugcecan26 Mediha99 muhakkak doktorunuzla görüşün normalde hem acı ağrı hissetmemeniz hem de zevk alıyor olmanız gerekiyor. Ama tabi korkudan dolayı istemsiz kendinizi kasıyor da olabilirsiniz. Uzman görüşü şart bence
Gulsed1 Mediha99 Büyük ihtimalle vajinismus olabilirsin Bende tedavi görürken ilk denemeye başlayın deyince ben hamile kalmışım haliyle iyileşmemiştim Ondan sonrada ilişkiye de girmedık doğuma kadar da girmememi söylediler Çünkü ben hamileliğin ilk haftalarında riskli bir amelıyat oldum mesanem de kitle vardı alındı gebe olduğumu bilmeden içerde bir oluşum olmadığı için hiç bi yerde çıkmamıştı onunda etkisiyle ben giremiyorum diskli bir gebelik gecirdıgım için
Nur001 29 haftaya geldik bile🤷🏼♀️Tedavi olamadan hamile kaldım tam yavaş yavaş yeniyorum diyodum geçmezse ikinci bir doktora giderim diyodum hamile olduğumu öğrendim ama gebelik boyunca canım yandı daha da hassaslaştım . Doğum başka bir rahatsızlıktan dolayı sezeryan olucak zaten
Beren5591 Ben kaldım hala daha ayniyim,cati muayenesinde kanamam oldu ,vajinusmus da olsan hamile kalabilirsin engel değil, ama normal yapamazsın dedi doktorum bana da.
Semra08 Mediha99 vajinismus tamamıyla psikolojik bir hastalık kadın doğumla alakalı birşey değil mutlaka destek almanız gerekir tek başına atlatmaniz yıllar sürer belki de atlatamazsiniz. Psikolaga değil psikiyatri ye gitmenizi ya da goturmenizi tavsiye ederim