ArvenMom NewMom__ bütün serisini aldım kullanıyorum aynı şekilde emzikleri vb çoğu ürünü aşırı memnunuz
CgladaP NewMom__ ilk kızımda kullandım. Cam ve plastik ikiside vardı memnundum. Camlar kızım ayakta biberonu gezerek içmeye başladığında hep kırıldı o ayrı tabi😅
NewMom__ ArvenMom gebeyim şu an alıp saklamak istiyorum indirim günlerinde bazen daha uygun oluyor alırken dikkat etmem gereken bir şey var mı
anneoluyoruuumm16 poyrazinannes evet iki delik biraz damlatir. Üç delik daha çok birde 4 delik var o bildiğin bayağı akıtıyor. Bebeğin uyumuna göre istediginiz numarayı takabilirsiniz
Svgi06 Bence en iyi koku yapmayan biberon oglumdada kullanmıştım uzun süre şimdi gene aynısından aldım emzikte dahil
Merve171214 NewMom__ Cam olan biraz ağır oluo plastik bence ikinciye hamileyim bu sefer plastik tercih ettim
ArvenMom NewMom__ yani ben ilk yavaş akışlı olarak kullandım başlıkları farklı olabilir onu alabilirsin canım ☺️
Svgi06 NewMom__ Cam kırılıyor digeri kemik plastik degil o daha kullanışlı bence civilde indirimden aldım ben emzikte gece görüşlü olanlardan tavsiye ederim gece nefes alması için özel delikleri var ben onu tercih ettim
ArvenMom NewMom__ ahahah yok canım ya ben bütün başlıklarıda aldım bütün biberonlarınıda plastik ve cam olanların boylarınıda hepsi çok kullanışlı malesef kızım sadece avent emziklerini ve biberonlarını tuttuğu için🤣🤣🤣🤣🤣
CgladaP NewMom__ bu sefer bende plastik alacağım zaten kırılınca için acır şu fiyatı verdikten sonra 😂
NewMom__ Svgi06 çok teşekkür ederimm gebeyim henüz alıp saklamak istiyorum o yüzden bebeğe en uygunu nedir bilmiyordum tavsiyelerinize uyarak alacağım🌸