Zehra_25x 123456_ ben ceyiz magazasinda calisiyordm genelde korkmaz cok aliniyor ve kalitelide tavsiye ederim.
Bernasnli Alman malı olan eski tip düdüklülerden kullanıyorum ben bide schefer var büyük fissler falan saçma geliyor bana abartılı pahalı