Annesininmelei Arkadaşlar merhaba, Ovülasyon testimin garip sonuçlar vermesi nedeniyle bugün gebelik testi yaptırdım. 12 Mayıs son adet tarihim. 17 mayısta da rahim filmi çektirdim. İlk birleşme 21 Mayısta oldu. Gebelik testimi ekliyorum. Böyle bir şey mümkün mü?
Cananberat777 Annesininmelei hayırlı olsun çıkar neden çıkmasın rabbım yeter ki ol desin ☺️ Hayırlı olsun rabbım sağ saglım kucağına almayı nasip etsin inşallah 🙏
Ebru_20 Annesininmelei Rahim filminden sonra da olsa bu gün 9 gün olmuş oluyor ama adetle rahim filimi arasında bir birleşme olduysa o arada da hamile kalmış olabilirsin
yesillimonn Annesininmelei Testlere göre hamilesin cnm peki 21 mayistan önce ilişki oldu mu peki çünkü 21 mayista ilişki olup şuan testlerin bu kadar net çıkması imkansiz
Annesininmelei Cananberat777 Amiiiin inşallah 🙏🏻 çok teşekkür ederim. İsteyen herkese nasip etsin Rabbim içi sıra bana da 🙏🏻
Zeyno0163 Annesininmelei bu kadar erken sonuç vermesi değişik yani Adetten önce hamile kalmış olabilrsiniz belki Üstüne adet görenler.de var
Annesininmelei yesillimonn hayır olmadı. Bende onun şaşkınlığını yaşıyorum. Kızımı 5 günlükken yine bu testle öğrendim. Ama bu kadar net değildi.
Ebru_20 Annesininmelei rahim filimi cekildikten sonra ilk birleşmede olmuş o zaman canım ben de 8 gün sonra test yaptım az kırmızı çizgi çıktı 9 cü gün de biraz daha belirgindi hemen kan testi verip kaç haftalık olduğunu tahmin etmiştik ben olsam dayanamam kan testi verirdim
Annesininmelei Ebru_20 Küçük bir yerde yaşıyorum. Bir ilçe hastenesine gittim almıyorlar acil değil diye. İl merkezini aradım acilsen bakmıyoruz yasak dediler
Kirmizibasliklikizzzzz Annesininmelei bende yumurtası çatlamış mı diye bakmıştım ama çok farklı bir sonuçla göz göze geldim 🤭
Annesininmelei Kirmizibasliklikizzzzz hamileyim 1 haftalık. Erken gebelik oluşmuş dedi doktor. Kese için Pazartesi gel dedi 🥹 ama sağlıklı bir gebelik diyemem dedi. Boş gebelik dış gebelik gibi riskler varmış