peri5860 valla ben de 165 73 ile kaldım aslında 🙈 3-4 doktora gitmiştim bu bu sabit gittiğim hariç fikir almak için bir tanesi sadece sanırım biraz kilolu hamile kalmışız normal doğumda sıkıntı olabilir biraz kontrollü gitmeye çalış dedi diğerleri hiçbiri böyle bir şey hk uyarmadı. Benim dezavantajım 0 kusma bulantı 🧿 ile geçirdim 🤭 ondan ilk aydan alarak başladım direk bide çalışmıyorum evde hareketsizlik oldu bebek aşağıdaydı ilk 3-4 ay yürüyüş vs yasaktı şimdi her şey yolunda çok şükür 🙏🏻